سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محوطه استخر را کفپوش کنید !

محوطه استخر باید به گونه‌ای باشد که با بقیه المان‌ها و دیزاین محیط هم‌خوانی داشته باشد. انتخاب نوع کفپوش برای اطراف استخر بسیار مهم است. به علت وجود آب و همچنین رطوبت بالای محیط، شما باید کفپوشی را انتخاب کنید که لغزنده نباشد. همچنین جنس کفپوش باید طوری باشد که در برابر: آب، سرما، گرما و رطوبت مقاوم باشد. به‌علاوه این ویژگی‌ها کفپوش باید جلوه و زیبایی نیز به محیط بدهد.

خوشبختانه چوب پلاست می‌تواند تمامی انتظارات شما را برآورده کند. کفپوش دور استخر قابل اجرا با پروفیل چوب پلاست بهترین گزینه خواهد بود. زیرا نه تنها از لحاظ ظاهری متفاوت و شیک که از لحاظ کیفیتی از استانداردهای لازم برخوردار است. نه تنها می‌توانید دور استخر را که می‌توانید مسیر رفت و آمد یا فضایی مناسب برای طراحی مبلمان یا کف پرگولا و آلاچیق را با این محصول کفپوش کرده و محیط را کاملا یکدست و یکپارچه کنید.

اگر محوطه استخر، فضای باز است !

یکی دیگر از ایده‌های جذاب برای محوطه استخر که می‌توان در کنار کفپوش چوبی به آن اشاره کرد، استفاده از مبلمان چوبی فضای باز از جنس چوب پلاست است. همانطور که گفتیم چوب پلاست بسیار مقاوم و کار آمد است. علاوه‌بر این طرح و رنگ چوب پلاست زیبایی خاصی به محیط شما می‌دهد. شما می‌توانید با نصب نیمکت و یا استفاده از مبلمان از این جنس در اطراف استخر خود جایگاهی خوب برای نشستن و استراحت و یا دورهمی‌های دوستانه داشته باشید. قطعا کاربرد مبلمان چوب پلاست در کنار سایر عناصر اجرا شده، محیط را گرم و صمیمی همینطور یکدست خواهد کرد.

از سوی دیگر می‌توان سازه‌های پرکاربرد چوب پلاست را برای ایجاد سرپناهی مناسب در اطراف استخر اجرا کرد. پرگولا چوبی و آلاچیق چوبی از سازه‌های پرطرفداری هستند که در هر فضای باز قابل اجرا خواهند بود. می‌توان در اطراف استخر پرگولا یا آلاچیق را ساخته و در هر فصل سال از آنها استفاده کنید. پرگولا را می‌توان به صورت مسقف نیز طراحی کرد. این سازه‌ها گزینه‌ای کاربردی برای فضای باز بوده و امکان اجرای عناصری مانند: مبلمان یا نیمکت و میز آتشدان برای فصول سرد سال را فراهم خواهند کرد.