سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گزینه های کفپوش برای دکوراسیون بالکن !

کفپوش چوبی شاید اولین و اصلی‌ترین قدم برای تغییر بالکن شما باشد. اما چرا کفپوش ؟ این المان نقش اساسی در تغییر فضاهایی بازی همچون: تراس، روف گاردن و محوطه دارد. هنگامی که شما تصمیم به تغییر بالکن می‌گیرید، با انتخاب کفپوش مناسب می‌توانید اولین گام در یکدست کردن محیط را بردارید. کفپوش کردن بالکن باعث می‌شود تا رفت و آمد در این محیط همچون محیط داخلی منزل آسان شود. علاوه‌براین ظاهری خاص و تمیز به این مکان می‌بخشد.

اما انتخاب مناسب کفپوش برای دکوراسیون بالکن چیست ؟ شما باید از محصولی استفاده کنید که در برابر هوای باز و آزاد مقاوم باشد. فضای باز بالکن به طور دائم و البته مستقیم با گرما و سرما در ارتباط است. این محیط همچنین در صورت بارش باران خیس خواهد شد یا برخی اوقات در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار خواهد گرفت. ضمن اینکه در برابر رفت و آمدهای پیاپی یا قرار گرفتن اجسام سخت و سنگین مانند مبلمان آسیب نبیند. به همین منظور استفاده از متریالی که در برابر موارد ذکر شده از مقاومت بالایی برخوردار باشد، بسیار حائز اهمیت است.

کفپوش چوبی قابل اجرا با پروفیل چوب پلاستیک انتخابی مناسب برای بالکن شما است. زیرا از تمامی ویژگی‌هایی برخوردار است که یک کفپوش مختص فضای باز باید داشته باشد. پروفیل‌های مختص کفپوش چوب پلاست در 6 رنگبندی متنوع موجود هستند. این انتخاب را برای شما آسان‌تر می‌نماید. ضمن اینکه پروفیل کفپوش پرتردد، نه تنها در برابر ضربات یا تردد بالا بسیار مستحکم است. که در برابر فضای باز و آزاد نیز همچون سایر محصولات چوب پلاست از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.