سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه کفپوشی برای دکوراسیون بالکن انتخاب کنیم ؟

اگر تصمیم به اجرای کفپوش چوب پلاست دارید، 2 گزینه اصلی برای این منظور پیش روی شما قرار دارد.

کفپوش چوبی : قابل اجرا با چوب پلاست است که بر حسب متراژ بالکن شما به طور یکدست در سرتا سر کف بالکن قرار خواهد گرفت. برای نصب این نوع از کفپوش چوب پلاست نیاز به نصابان حرفه‌ای بوده تا بتوانند به بهترین شکل ممکن کفپوش را اجرا نمایند. این گزینه بیشتر برای بالکن‌هایی با متراژ بالا مناسب است و پروفیل‌ها بر حسب متراژ بالکن برش داده می‌شود. در تصویر زیر چیدمان پروفیل‌ها را مشاهده می‌کنید که به طور یکدست و یکپارچه کف بالکن را به بهترین شکل ممکن پوشش داده است.

دوم تایل چوبی : تایل چوبی قابل اجرا با چوب پلاست است که بیشتر مناسب بالکن‌هایی با ابعاد کوچک است، که بدون نیاز به نصب حرفه‌ای مالک نیز می‌توانید آن را در کف بالکن و در کمترین زمان ممکن نصب نماید. تایل چوبی با پروفیل چوب پلاست ساخته می‌شود و موزاییکی شکل است. مربع‌هایی که در کنار یکدیگر چیده شده و کف بالکن را به شکلی زیبا و یکدست می‌پوشانند. در این تصویر چیدمان کف بالکن با تایل چوبی اجرا شده است.

نکته: یکی از ویژگی‌های کفپوش‌های قابل اجرا با چوب پلاست این است که می‌توانید کف بالکن را با استفاده از جاروبرقی تمیز کنید. بدون اینکه به کفپوش آسیبی وارد شود. حتی ضد آب بودن این متریال امکان پاکسازی آن با آب را فراهم نموده است. در هر صورت هرکدام از این موارد را برای دکوراسیون بالکن انتخاب نمایید، قطعا سرمایه گذاری فوق‌العاده‌ای کرده‌اید. زیرا اجرای این محصول در فضای باز نیازی به نگهداری یا تعمیر نخواهد داشت.