سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد سازه مدرن در دکوراسیون حیاط !

آلاچیق یا پرگولا: استفاده ازین سازه ها در دکوراسیون حیاط بسیار کار آمد است. زیرا محافظ خوبی در برابر آفتاب یا برف و باران است. شما می‌توانید در هر فصلی با خیال راحت از فضای بازی که در اختیار دارید استفاده کنید. آلاچیق چوبی یا پرگولا با توجه به فضای بازی که در اختیار دارید طراحی می‌شوند و مکانی خصوصی را برای شما ایجاد خواهند کرد. پرگولا قابلیت اجرا به صورت مسقف را نیز دارد.

استخر: قرار گرفتن در کنار آب در هر صورتی برای ما آرامش بخش و لذت بخش است. برای ساخت استخر در حیاط خانه حتما نباید فضای بزرگی در اختیار داشت. در حیاط‌های کوچک‌تر امکان ساخت استخرهای کوچک اما مدرن و شیک امکان پذیر می‌باشد. همچنین استخر را می‌توان روی زمین و یا زیر زمین ساخت، که این بستگی به موقعیت حیاط شما دارد. می‌توان برای زیباتر کردن محیط از کفپوش چوبی برای دور استخر استفاده کرد. این عنصر از لغزندگی دور استخر جلوگیری کرده و ظاهر زیبا به آن می‌دهد.

شومینه یا میز آتشدان: می‌توان گفت که شومینه یکی از منحصر به فرد‌ترین و خاص‌ترین انتخاب‌هاست. به دلیل وجود آتش. ما ایرانی‌ها از دیرباز علاقه زیادی به آتش داریم. ایجاد شومینه در حیاط خانه باعث می‌شود در هوای سرد پاییز و زمستان در این محیط نهایت لذت را ببرید.

مواردی که به آنها اشاره شد، تنها گوشه‌ای از طراحی و دکوراسیون حیاط است که هگی با چوب پلاست قابل اجراست. عناصری که می‌توانید در هر فضای بازی که در دسترس دارید، استفاده کنید. به جز این موارد شما می‌توانید از ایده‌های خلاقانه و سلیقه خود نیز بهره بگیرید. مانند نحوه چیدمان میز و صندلی، استفاده از بالشت‌های راحتی، استفاده از رنگ‌ها در انتخاب گلدان‌های کوچک و دیگر وسایل تزیینی، انتخاب درست گل‌های زینتی و غیره.